25. tra 2013.

Futrola + privjesak za ključ

Umjetna koža (skaj) je praktična jer ju ne treba porubljivati. Dovoljno je mekana da se lijepo šiva na mašinu + zadržava oblik. Trebala mi je zaštita za ključeve da mi ne grebu po mobu u torbi, pa sam sašila malu futrolu po mjeri. Donji rub sam izrezala "valovitim" škarama za tkaninu. Dok sam šivala gornji rub na mašinu, umetnula sam ključeve i pazila da na vrhu ostavim minimalno prolaza da se špagica može slobodno pomicati (na tom dijelu sam zastala sa šivanjem na mašinu i rukom pomakla futrolu 1mm dalje, da ju ne uhvatim koncem).
Od ostataka tog i još jednog malo tamnijeg skaja napravila sam i cvjetić-privjesak za ključeve za auto.
Cvjetić sam ljepila vrućim ljepilom, no mislim da bi bilo bolje da sam barem vanjski rub prošila na mašinu.


1 komentar: