12. sij 2014.

Zlatna večernja torbica

"Zlatna" večernja torbica, dimenzija 25x20cm, poklon za moju dragu prijateljicu. Materijali: umjetna koža (cca 50x25cm), podstava i magnetni zatvarač. Podstavu sam porubila, montirala dio magnetnog zatvarača i nakon toga namjeravala zašiti podstavu za torbicu, međutim ova zlatna umjetna koža je malo čvršća i nije htjela uopće "šetati" pod stopicom mašine, tako da sam naposlijetku sve ručno opšila jednim čvršćim koncem. Magnet sam "sakrila" komadićem izrezanim dekorativnim škarama (koje nisu cik-cak nego "cvjetnog" uzorka). Njima sam izrezala i rub preklopa torbice.

























Škare- 7mm scalloped edge

2 komentara:

  1. Sve je lijepo i uredno napravljeno! E da, to je problem s težim materijalima, teško šetaju. Za njih mora biti posebna stopica. Ja imam nekakvu s valjčićem a navodno da su dobre plastične ili presvučene teflonom. Čini mi se da sam negdje vidjela kako neko nalijepi ljepljivu traku pa onda donji dio stopice lakše klizi. Nisam probala pa ne znam da li djeluje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na savjetu, svakako ću idući put prvo probati na uzorku. :)

      Izbriši