4. lip 2012.

Okvir za ključeve

Ovo je držač za ključeve/okvir za sliku...u kućici na njivi.
To je bilo neko postolje za neku dekoraciju, zato ima te okrugle rupe i još dvije rupice koje smo sakrili školjkama.
Prvo sam ga obrusila, pa obojala, izbušila male rupice i zavidala 3 kukice za ključeve. Donje rupice sakrila sam školjkama, a gornje probušila širim svrdlom da u to može vida...da se pričvrsti za zid. Tu rupu u kojoj je vida nisam htjela trajno zatvoriti, nego sam napravila 2 plutena čepa koji se uguraju u rupice nakon fiksiranja na zid. Na čepove sam zalijepila školjke. Po potrebi ti se čepovi mogu izvaditi i držač za ključeve premjestiti...
Sliku po želji sam isprintala, plastificirala (laminator)...da se ne ogrebe s ključevima i zalijepila na pozadinu okvira.



1 komentar:

  1. vidjela uzivo i jos je ljepse;))
    majstorski si to napravila. Jako mi se dopada!:-)

    OdgovoriIzbriši