7. kol 2011.

Crtanje na plaži

Najbolja zabava i opuštanje, za male i velike, je crtanje po kamenju i ostalim dostupnim materijalima.
Za zabavu su dovoljne akrilne boje i pustiti mašti na volju.
Ovako se zabavila jedna sedmogodišnja djevojčica, moja prijateljica K.:
Ovo su: 1.jež na travi 2.kanu 3.lice, kaktus (a ne čovjek ;) ) i "nešto"
4. jedrilica (kojoj sam kasnije napravila trup jer me K. zamolila) i 5. šiška za bor (i nju sam uredila kasnije)
Kasnije me K zamolila da joj malo "dovršim" jedrilicu i šišku (za ukras za novogodišnju jelku) jer smo morali kući s mora.


A ovo su divni crteži moje prijateljice I.:

Ovo sam ja radila (ništa posebno u usporedbi sa gornjim radovima)
Ovo kamenje sa rupicom je zgodno za "đinđe", a posebno mi je fora ovo slovo A, za nekoga sa tim inicijalima.

Nema komentara:

Objavi komentar